SKRIVET: 2010-11-01, kl 21:59:44 | PUBLICERAT I: Välkommen

Välkommen!

Välkommen, kära du!


Nu när du har hittat hit, så hoppas jag att du hittat ett smycke som du gillar!

Alla smycken är designade och tillverkade av mig.

Ser du ett smycke du vill köpa gör du såhär:

Lämna en kommentar i inlägget där smycket finns, skriv vilket smycke du är intresserad av att köpa, och glöm ej att skriva in din mailadress (visas bara för mig). Jag kontaktar dig via mail för att få kompletterande uppgifter angående namn och adress.

Betalning sker enklast via payson, eller via betalning till bankkonto.
Detta kommer vi överens om via mail.


Jasmine

Du gör otroligt fina smycken! Roligt att se. :)

Jag håller själv på med hobbyverksamhet, nämligen med kortmakande. Jag har ett eget kortmakeri (http://jasmineskortmakeri.blogg.se) där jag säljer mina handgjorda kort. Det är himla roligt att ha en seriös hobby.



Lycka till med försäljningen. Dina smycken är verkligen fina.



Kram



PUBLICERAT: 2010-11-07, 15:38:40 | URL: http://rosanatt.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: